سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نامه فرزند پیر جماران به امام خامنه ای

ارسال شده توسط یاران امام در 91/11/9:: 12:49 صبح

آقای خامنه ای سلام

نمی دانم نسل اول دوم و یا سوم انقلابم ؟ اما فرزند انقلاب خمینی کبیر هستم سعی می کنم انقلابی باشم اما انقلابی بودن سخت است.

نمی دانم چگونه شما هنوز هم انقلابی ماندید؟ انقلابیون دنیا همه خسته شدند اما تو خسته نشدی ، آقا جان خسته نباشید .

یک بار شما را دیدم واشک در چشمانم حلقه زد آن زمانی بود که در کلاس سوم راهنمائی تحصیل می کردم و به مناسبت روز دانش آموز به عنوان دانش آموز ممتاز خدمت رسیدم چه روز زیبائی بود آن روز .

اما چرا برایتان نامه می نویسم .

نمی دانم این نامه به دستتان می رسد یا نمی رسد ؟ آیا نامه را می خوانید یا نمی خوانید؟اما چرا می نویسم ؟

آقا جان ! 23 سال است که پیر و مرادمان خمینی کبیر دیگر در بینمان نیست و سکان دار کشتی انقلاب در این چند سال شما بودی ، آقا جان خسته نباشی .23مرا به یاد 23 سال صبوری و تلاش پیامبر عظیم الشانمان حضرت محمد (ص)می اندازد 23 مرا به یاد 23 سال رنج و مجاهدت مولایمان علی (ع) می اندازد.

نمی دانم تا به حال کسی به شما بابت این 23 سال خسته نباشید گفته یا نه؟ اما من می گویم .

23 سال پر درد ورنج را گذراندی تا نامردان و نا اهلان انقلاب را از مسیر خود خارج نکنند و اگر تو نبودی معلوم نبود چه بر سر انقلاب می آمد پس آقا جان خسته نباشی ، خدا قوت.

نمی دانم که در سال های پس از امام از دوستان و دشمنان چه دیدی وچه شنیدی اما می دانم که در آسایش و آرامش نبودی ، آقا جان خسته نباشی .

چند سالی را در یکی از کشورهای خارجی تحصیل می کردم صاحبخانه ام سرهنگ باز نشسته ای بود که در ناز ونعمت زندگی می کرد نمی دانم در نماز جمعه تهران چه گفته بودی که روزی در حالی که می گریست به من گفت : رهبر تو عزت اسلام است آنروز احساس غرور کردم اما معنای کلامش را نفهمیدم اما امروز درک می کنم که او چه گفت.

زمانی که به عربستان رفته بودم در مسجد النبی در روضه الرضوان مسلمانی کویتی تو را شمشیر اسلام نامید اما من معنای کلامش را نفهمیدم اما امروز درک می کنم.

زمانی که در مسجد الحرام بودم شیعه ای بحرینی برایم گفت که چگونه شیعیان بحرین به خاطر هیبت و عظمت جمهوری اسلامی آزادانه زندگی می کنند و آن را از برکت وجود تو می دانست اما من معنای کلامش را نفهمیدم اما امروز درک می کنم که او چه گفت.

زمانی که در رستورانی در امارات متحده عربی با دوستان اماراتیم در مورد مسائل گوناگون صحبت می کردیم ایشان از فساد و زن بارگی شیوخ می گفتند و من احساس غرور می کردم.

زمانی که در فرودگاهی لوکس جوان روسی را دیدم که وقتی فهمید ایرانی هستم پنهانی عکس خمینی را که داخل وسایلش بود نشانم داد بر خود لرزیدم و اشک در چشمانم حلقه زد . از او سئوال کردم تو مسلمانی ؟ گفت : نه ! مسیحی ارتودکسم . گفتم : پس عکس ؟ گفت اگر خمینی آن میخائیل را تغییر نداد اما این میخائیل را آدم کرد . آنروز یاد جمله حضرت امام افتادم که گفت ما انقلابمان را به دنیا صادر می کنیم.

در سعی صفا و مروه مسلمان الجزایری را دیدم که در حالی که آداب حج را به من می آموخت از نوه اش می گفت که به خاطر عشق به خمینی اسمش را روح ا... گذاشته بود به یاد گفته شما افتادم که فرمودید عشق به خمینی عشق به همه خوبیهاست.

دوستی اتریشی دارم که مسلمان نیست اما آرزو می کند در ایران زندگی می کرد ، از او پرسیدم مگردر ایران ما چه داریم که تو نداری گفت : بوی خمینی .

دوستی مالزیایی دارم که گاه گاهی با هم چت می کنیم او می گفت : دکتر ماهاتیر محمد اگر ملت ایران را داشت دنیا را می گرفت .

آقا جان به خدا ملت خوبی داریم . آرام ، صبور و استوار و شما خوب می دانید این ملت دنیا را نمی خواهد . آقا جان تو را به خدا به مسوولین کشور بگوئید گند نزنند و به حساب اسلام نگذارند!

ایران چشم و چراغ ملت آزاده دنیاست . آقای من ، من نه بسیجیم نه حزب الهی نه گروه فشاری نه راستی نه چپی نه اصلاح طلب نه اصول گراو نه ملی مذهبی نه سبزم نه زرد و نه قرمز و آبی، من دانشجو هستم . نه بسیجی نه انجمنی نه تحکیم وحدتی نه اقلیت نه اکثریت من فدایی رهبرم فدایی آقایم سید علی همانگونه که اگر خمینی بود جانم در دستان او بود.

آقا جان ! بعضی ها می گویند شما تنهایید ! بگویند ، نگویند ، هنوز ما زنده ایم و تا زنده ایم غیرت انقلابی داریم . ما اجازه نمی دهیم سلاله زهرای اطهر(س) و فرزند خلف خمینی تنها بماند .

آقا جان به ایشان بگو که تنها نیستی .

آقا جان ! آمریکا و اروپا ما را از تیر و تحریم می ترسانند به ایشان بگو سینه های ما سپر تیرهای آنان است . به ایشان بگو ما وجب به وجب خاک ایران را از خون آنان سیراب می کنیم و از کشته هایشان پشته می سازیم و حسرت یک روز مستی در خاک ایران را به دلهایشان می گذاریم .

آقای من ! به خدا قسم که کسی را به شجاعت تو ندیدم . آقا جان اینها می دانند شهادت چیست؟ دو کوهه کجاست ؟ فکه ، طلائیه ، اروند کجاست ؟

به خدا قسم که می دانند اما ........ مولای من به آنان بگو آن زمان که اراده کنند پوتین سربازانشان در خاک ما قرار گیرد ما با اراده و ایمانمان پیکر سربازانشان را تکه تکه می کنیم و بر پیکرهایشان می تازیم چرا که اراده کردند پا بر خاک ما بگذارند.

آقای من ! به آنان بگو ما اهل جنگ نیستیم ما به دنبال آرمان خمینی و اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران در جهان هستیم اما واماندگان از قافله ایم و آن زمان که قافله سالارمان ندا دهد مرگ را در آغوش می گیریم و بر دشمن می تازیم و مگرتاکنون شربتی شیرین تر از شهادت در کام ما ریخته شده ؟

مولای من ! به آنان بگو که چرا ما را از تیر هایشان می ترسانند ؟ مگر تاکنون پیکر های ما زخم تیر هایشان را نچشیده ؟

آقای من ! به خدا قسم که با پیکر هایمان در مقابلشان می ایستیم اگر پاهایمان را قطع کنند با دست می ستیزیم و اگر دستهایمان را قطع کنند بدن هایمان را به آتش می کشیم تا آتش کینه مان پیکرشان را به خاکستر تبدیل کند .

مولای من ! به آنان بگو ما اهل جنگ نیستیم اما اگر بخواهند رویای چندین ساله شان را تعبیر کنند خواب ناز را از چشم هایشان می رباییم وآن چنان مرگ را در آغوش می گیریم که حسرت مرگ بر بستر بر دلهایشان بماند.

آقای من ! تو تنها نیستی تو ملتی داری به استواری کوه به وسعت دریا و به پاکی و زلالی آب و به کوبندگی رعد پس چرا ما را می ترسانند ؟

به خدا قسم که خلیج همیشگی فارس آرزوی رنگین کردن آبش با خون هایشان را دارد .

مولای من ! به آنان بگو آن زمان که تو فرمانمان دهی صفیر گلوله هایمان گوش هایشان را نوازش می دهد و کینه چندین ساله مان چون آتشفشانی فوران می کند و آن چنان در آتش خشممان می سوزند که ازپیکرهاشان جز خاکستری بی ارزش باقی نماند .

به ایشان بگو ما اهل صلحیم و سازش اما اگر بجنگیم و تو فرمانمان دهی آن چنان انتقام آن هشت سال آن هشت سالی که گلوله های آنان سینه های برادرانمان در کردستان و خوزستان را درید و خون مطهرشان را بر زمین ریخت می گیریم که صدای ضجه مادران سربازانشان گوش دنیا را کر کند .

مولای من ! قسم به روح رسول الله (ص) وقسم به فرق دریده علی (ع) و پهلوی شکسته زهرا(س) که ما گوش به فرمان توئیم و آن کاری را انجام می دهیم که تو بگوئی .

قسم به خدا که تو شجاعت را از خمینی به ارث بردی مولای من به ایشان بگو آرزوی ما این است که نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دستان مولا و آقایمان مهدی (عج) بسپاریم و بر سر اعتقادمان سر می بازیم

( الهم عجل لولیک الفرج )

آقای من ! تو نه بت منی و نه من بت پرست . تو رهبر منی و من مطیع تو . همان گونه که سلمان مطیع محمد (ص) و علی (ع) بود من نیز فرمانبردار توام.


جانی دارم که آرزو دارم آن را در راه اسلام و محمد رسول الله (ص) فدا کنم پس جان من در دستان توست زیرا که می دانم تو در راه اسلام قدم بر می داری . هر زمان که اراده کنی جانم را فدای راه و هدف تو که همان راه و هدف خمینی کبیر است می کنم مولای من برایم دعا کن تا خدای باریتعالی شهادت در راه اسلام را نصیبم فرماید و لایق سربازی در راه محمد رسول الله (ص) گردم .

آقا جان 23 سال گذشته و گرد پیری بر رخسار مبارکت نشسته ، خسته نباشی .

فرزند خمینی

 

منبع: سایت بولتن نیوز


امروز در این مکان جمع شده ایم تا از امام سفر کرده خود دفاع کنیم

ارسال شده توسط یاران امام در 91/11/6:: 8:15 صبح

 

طلاب و روحانیون انقلابی کرمان صبح روز پنج شنبه 91/11/5، در تجمعی اعتراضی، تعدی آقایان مجید انصاری و محمد جواد کشمیری به املاک و اموال وقفی مدرسه کرمانی ها را محکوم کرده و خواستار اجرای حکم صادره از سوی آیت الله مؤمن در خصوص تعدی کنندگان به املاک و اموال وقفی متعلق به آن شدند.

در ابتدای این تجمع که در صحن مدرسه مبارکه فیضیه برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین دکتر موسوی نسب، از اساتید حوزه علمیه قم، با اشاره به جایگاه حوزه های علمیه اظهار داشت: در طول تاریخ، حوزه های علمیه همواره محل پرورش عالمان بزرگی بوده است که دین آموزی، دین پژوهی و دین گستری را سرلوحه حرکت خود قرار داده اند.

وی افزود: در همین مدرسه مبارکه فیضیه، عالمان بزرگی چون استاد شهید مطهری، شهید مفتح و شهید بهشتی تربیت شده اند که الگوی عملی جامعه و مردم بوده و فرهنگ دینی آنان را با بیان و عمل خود ساخته اند.

توجه به مسائل اجتماعی از رسالت های مهم حوزه های علمیه است 

وی توجه به مسائل اجتماعی و مشکلات و معضلات مردم را مسئولیت خطیر روحانیت دانست و گفت: قرآن به ما می گوید  قوا انفسکم و اهلیکم نارا؛ «خود و اهلتان را از گرفتاری در آتش باز دارید.» عموم انسان ها و بالاخص روحانیت، تنها مسئولیت خودشان را بر عهده ندارند، بلکه مسئول جامعه نیز می باشند و حوزه های علمیه باید زمینه را برای ایفای این نقش مهم، فراهم سازند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر موسوی نسب ادامه داد: متأسفانه بعضی از مدیریت های علمی و اقتصادی، این حرکت حوزه های علمیه را با آسیب هایی مواجه کرده است که به عنوان نمونه بارز آن می توان به مدیریت علمی و آموزشی مدرسه علمیه کرمانی ها اشاره کرد.

مدرسه کرمانی ها در اثر سوء مدیریت جریان حاکم خسارت های زیادی دیده است 

وی ضمن برشمردن اهداف اولیه تأسیس مدرسه کرمانی ها خاطر نشان کرد: قرار بود این مدرسه مهد پرورش عالمان و دین پژوهان در رشته های گوناگون تخصصی و تربیت مبلغان متعهد جهت گسترش فرهنگ دینی در استان کرمان و کشور و تربیت مبلغان آشنا به زبان های روز دنیا جهت تبلیغ دین در خارج از کشور باشد؛ اما در اثر سوء مدیریت جریانی که در این مدرسه حاکم است، خسارت های زیادی به این حرکت وارد شده است.

وی ادامه داد: متأسفانه در طول سال های گذشته، این مدرسه از لحاظ آموزشی، وضعیت قابل قبولی نداشته است. برخی از متولیان فعلی، به علت مشغله های دیگر، اصلا در مدرسه حضور نداشته و مسائل و مشکلات آموزشی آن را پی گیری نکرده اند.

دکتر موسوی نسب اظهار داشت: امروز این مدرسه در بین 26 مدرسه علمیه، جایگاه 25 را دارا است و این نتیجه سوء مدیریت آقایان است. اخیرا هم، به دلیل مشکلات متعدد مدرسه، شورای مدیریت حوزه علمیه قم، طلاب را به مدارس دیگر منتقل کرده و روند تحصیل و پژوهش و تحقیق علوم دینی در آن، کلا متوقف شده است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی نسب با اشاره به عملکرد اقتصادی متولیان فعلی مدرسه کرمانی ها، خاطر نشان کرد: املاک و اموال زیادی وقف این مدرسه شده بود که می توانست در خدمت ارتقاء جایگاه علمی و پژوهشی آن قرار گیرد؛ اما متأسفانه در اثر سوء مدیریت اقتصادی متولیان فعلی، آسیب های زیادی به آن وارد شده و زمینه تعدی و تصرفات غیر شرعی و غیر قانونی را فراهم آورده است.

آقایان در دنیا و آخرت باید پاسخ گوی اتلاف عمر طلاب و از بین رفتن فرصت ها و امکانات باشند

وی ادامه داد: آقایان در دنیا و آخرت باید پاسخ گوی از بین رفتن فرصت ها و اتلاف عمر و امکانات طلاب حوزه علمیه و خسارت های اقتصادی که در اثر عملکرد آنان به مدرسه وارد شده، باشند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: پیش از آنکه زاویه انحراف ایجاد شده، بیشتر شود و قبل از آنکه متولیان فعلی، گرفتاری خود را افزایش داده و فرصت های بیشتری را ضایع کنند، باید این مسأله حل و فصل شود.

وی خاطر نشان کرد: ما روحانیون و طلاب کرمانی حوزه علمیه قم، معتقدیم حل شدن این مسأله، با اجرا شدن کامل حکم حضرت آیت الله مؤمن «حفظه الله»، که از طرف شورای عالی حوزه علمیه قم مأمور رسیدگی به این مسأله شدند، می باشد.

روحانیون کرمان خواستار اجرای کامل حکم حضرت آیت الله مؤمن هستند

دکتر موسوی نسب ضمن تأکید بر ضرورت اجرای حکم حضرت آیت الله مؤمن، خاطر نشان کرد: ما معتقدیم همان طور که فتوای میرزای شیرازی در تحریم تنباکو و اجرای آن، منشأ تحولات زیادی در کشور شد، اجرای حکم الهی و شرعی آیت الله مؤمن زمینه تحولات مثبت بسیار زیادی در بین طلاب کرمان و به تبع، در استان کرمان خواهد شد.

وی افزود: ما در این چند سال، همه راه های ممکن را رفته ایم و به تمام مراجع قانونی و حقوقی و بسیاری از نهادها و شخصیت های حوزوی مراجعه کرده ایم؛ اما پاسخ قاطع و قانع کننده ای دریافت نکرده ایم و امروز به این نتیجه رسیده ایم مطالبه بر حق خود را در مدرسه مبارکه فیضیه، خانه تقوا و حرکت و جنبش، فریاد کنیم.

حجت الاسلام و المسلیمن موسوی نسب در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: طلاب کرمان این راه را با قوت ادامه خواهند داد و امیدوارند که پی گیری های حق طلبانه آنان به نتیجه برسد و إن شاء الله مشکلات مدرسه به زودی برطرف شود.

در ادامه این مراسم، طلاب کرمانی، حمایت خود را از سخنان حجت الاسلام موسوی نسب اعلام کردند، و ضمن قدردانی از مواضع قاطع و انقلابی خطیب نماز جمعه تهران، آیت الله سید احمد خاتمی که نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری است و همچنین قدردانی از مواضع انقلابی آیت الله بوشهری، از آنان خواستند که در یک اقدام انقلابی، زمینه اجرای حکم آیت الله مؤمن را در خصوص مدرسه کرمانی ها و اموال و املاک متعلق به آن فراهم ساخته و دست آقایان مجید انصاری و محمد جواد کشمیری را از این مدرسه کوتاه کنند.

در قسمت پایانی این تجمع، بیانیه ای قرائت شد که حاوی مطالبات طلاب حاضر در تجمع بود.

در بخش هایی از این بیانیه آمده است: ما طلاب کرمانی حوزه علمیه قم به حکم وظیفه دینی خود و در راستای نهی از منکر چند سالی است که پی گیر رسیدگی به اوضاع و احوال مدرسه‌ی کرمانی‌ها و اموال میلیاردی به یغما رفته‌ی آن هستیم، از زمزمه شروع کردیم و در حرکتی رو به جلو، تمام مراحل ممکن عدالت‌خواهی را طیّ کردیم، این حرکت مبارک طلاب کرمانی با همکاری‌های شورای عالی حوزه علمیه، بالاخص حضرت آیةالله یزدی دام ظله، به ثمر نشست و نتیجه‌ی آن تشکیل دادگاهی اسلامی و صدور حکمی قضائی از سوی حضرت آیت‌الله محمد مومن دام ظله شد.

امروز در این مکان جمع شده ایم تا از امام عزیز و سفر کرده خود دفاع کنیم

در بخش های دیگری از بیانیه آمده است: در قصّه مدرسه کرمانی‌ها احکام دین خدا نادیده گرفته شد، به اعتماد امام راحل عظیم الشان خیانت شد، آیا این خیانت به امام نیست که با تکیّه بر حکم او، چوب حراج بر اموال موقوفه‌ای بزنی که به حکم خداوند لاتباع و لاتوهب!؟ ما امروز در این مکان جمع شده‌ایم تا از امام عزیز و سفر کرده‌مان دفاع کنیم! ای کسانی که دیروز با نزدیکی به امام به عزّت رسیدید چرا امروز با دور شدن از راه امام این قدر ذلیل شده‌اید؟

همچنین در این بیانیه آمده است: درد امروز ما پیوند خوردن این فساد اقتصادی با فسادهای سیاسی این گروه است.این مفسدی که ما امروز علیه آن برخاسته‌ایم، از اصحاب جملی است که در فتنه سال 88 برای خنثی کردن اعجاز بیان امام خامنه‌ای در خطبه‌های نماز جمعه و مخالفت با او، به همراهی هم‌پیاله‌های خویش، موسوی خوئینی و خاتمی، مردم را دعوت به حضور در خیابان‌ها کرد. و به فرموده حضرت آقا اینان مسئول خون کسانی هستند که در 30 خرداد 88 کشته شده‌اند.

راه نورانی عدالت خواهی و حق طلبی را ادامه خواهیم داد

در پایان نیز، مطالبه طلاب و روحانیون کرمانی حوزه علمیه قم در چند بند بدین شرح آورده شده است:

ما تجمّع کنندگان درخواست‌ خود را در چند بند بیان می‌کنیم:

1-بر اساس حکم حضرت آیت الله مؤمن، متولیان فعلی این مدرسه، به دلیل دخل و تصرفات غیر شرعی و غیر قانونی، صلاحیت تولیت ندارند و از این منصب عزل شده اند. همچنین تمام املاک تصرف شده و یا فروخته شده باید به ملکیت مدرسه برگردد. اولین و اصلی‌ترین خواسته طلاب کرمان، اجرای کامل حکم شرعی و قانونی حضرت آیت الله مؤمن، درباره مدرسه و اموال به یغما رفته‌ی آن می‌باشد.

2-از آنجا که حکم حضرت آیت الله مؤمن، تنها ابعاد حقوقی دخل و تصرفات آقایان انصاری و کشمیری را مورد توجه قرار داده است، از دادگاه ویژه روحانیت می خواهیم، متولّیان ناصالح را مورد محاکمه کیفری نیز قرار دهد، تا ماهیّت باندهای فسادی که در اطراف این موقوفات شکل گرفته‌اند، برای آحاد ملّت آشکار شوند.

3-از مرکز مدیریت حوزه علمیه قم می‌خواهیم تا زمانی که حکم آیت الله مومن اجرا نشده است، ساختمان خیابان ارم را تعطیل کنند، و اجازه ندهند هیچ گونه برنامه‌ای در آن اجرا شود.

4-پیشنهاد اعضای هیأت پی گیری مسائل مدرسه کرمانی ها این است که پس از اجرای حکم حضرت آیت الله مؤمن، هیأتی از اساتید و فضلای کرمانی توسط طلاب استان کرمان، انتخاب شده و با هماهنگی با شورای عالی حوزه، پی گیری املاک و اموال و همچنین اداره مدرسه را در دست گیرند و زمینه را برای حضور طلاب انقلابی و ولایی استان در مدرسه و تحصیل و تحقیق و پژوهش آنان فراهم سازند.

5-طلاب استان کرمان، همان گونه که تا کنون راه نورانی عدالت خواهی و حق طلبی را که مورد تأکید مقام عظمای ولایت است، علی رغم همه مشکلات و فشارها پیموده اند، از این پس نیز این راه را با قوت ادامه می دهند و در این راه توکلشان بر خداست و به مصداق آیه والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا، به وعده نصرت و پیروزی او امیدوارند.

شعار تجمع کنندگان: مفسد اقتصادی شرمت باد شرمت باد

از نکات قابل توجه این تجمع می توان به حضور طیف های مختلف طلاب و روحانیون کرمان اشاره کرد. همچنین حضار پلاکاردهایی را در دست داشتند که نشان دهنده جهت گیری ها و مطالبات آنان بود، پلاکاردهایی که عمدتا دست نوشته هایی درباره فتنه و فساد اقتصادی بود از جمله: مدرسه کرمانی بی فتنه گر آباده، فتنه گر سیاسی از مدرسه اخراجه/ مفسد اقتصادی شرمت باد شرمت باد/ موقوفه خواری ممنوع و نوشته هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت برخورد با مفاسد اقتصادی؛ به خصوص، جمله معروفی که برگرفته از فرمان 8 ماده ای ایشان در برخورد با مفاسد اقتصادی بود: به دست اندرکاران این مهم «مبارزه با مفاسد اقتصادی» تاکید کنید که به جای پرداختن به ریشه ها و ام الفسادها، به سراغ ضعفا و خطاهای کوچک نروند و نقاط اصلی را رها نکنند.

 

منبع: وبلاگ مدرسه کرمانی ها؛ مصاف عدالت خواهی و دنیا طلبی

 


تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون در محکومیت فتنه گری مجید انصاری

ارسال شده توسط یاران امام در 91/11/5:: 4:37 عصر

 

 

امروز صدها نفر از طلاب و روحانیون انقلابی استان کرمان در تجمعی اعتراض آمیز که در صحن مدرسه فیضیه قم برگزار گردید، تخلفات سیاسی و اقتصادی مجید انصاری را محکوم کردند.

لازم بذکر است روحانیون و طلاب انقلابی استان کرمان چند سال پیش با آگاهی و اطلاعی که از تخلفات  صورت گرفته نسبت به اموال و املاک موقوفه مدرسه علمیه کرمانیها (که تحت سرپرستی آقایان انصاری و کشمیری است) پیدا کردند، بنا بر وظیفه دینی و انقلابی و در راستای فرمایشات مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر مبارزه با فساد و پیگیری مطالبات عدالتخواهانه، طوماری را با امضای 400 تن از فضلاء و طلاب کرمانی مقیم حوزه علمیه قم به دبیر محترم شورای عالی حوزه ارسال کردند و رسما خواستار رسیدگی جدی به این موضوع شدند و شورای عالی حوزه هم از حضرت آیت الله مومن که عضو این شورا و از اعضای مجلس خبرگان رهبری هستند، درخواست کردند تا به این موضوع رسیدگی کنند، آیت الله مومن هم بعد درخواست شورای عالی حوزه از مقام معظم رهبری اجازه گرفتند تا به این مسئله رسیدگی قضایی کنند و در نتیجه آیت الله مومن بعد از تشکیل چندین جلسه با حضور آقایان انصاری و کشمیری و استماع توضیحات آنها، هیأتی مورد اعتماد به سرپرستی حجت‌الاسلام و المسلمین میر نعمتی که دو سال پیش از آن مسئولیت رسیدگی به موقوفات حوزه علمیه را بر عهده داشت، به منظور بررسی وضعیت املاک و اموال مدرسه کرمانی‌ها به کرمان و بخش‌های تابعه اعزام کردند و ایشان بعد اخذ گزارش از آنها و بررسی لازم و دقت فراوان، حکمی صادر نمودند که در بخشی از آن چنین آمده است:«این نتیجه بررسی طولانی و دقیقی است که بنده موفق به انجام آن شدم و نظر شرعی خود را در مورد این دعوای قضائی انشاء کردم.» « بناء علیه، این تصرفات همه نامشروع و پولی که از فروش این زمین ها به دستشان رسیده ملک آنان نیست و با این تخلف آشکار از موازین شرعی، هیچ یک از این دو نفر( آقایان مجید انصاری و محمد جواد کشمیری) صلاحیت فعلی متولی بودن را ندارند.»

حال متاسفانه با گذشت چند سال از صدور حکم و تایید آن توسط شورای عالی حوزه، این حکم اجرا نشده و آقای انصاری هم بجای پاسخگویی نسبت به تخلفات صورت گرفته و تمکین به حکم شورای عالی حوزه، با بکارگیری عناصر اصلاح طلب و نزدیک به جریان فتنه، اقدام به تعطیل کردن مدرسه و تبدیل آن به پایگاه فتنه گران و باشگاه ورزشی و بدنسازی نموده است! لذا طلاب و روحانیون انقلابی و ولایی استان کرمان بیش از این سکوت را جایز ندانسته و در حرکتی انقلابی اقدام به تجمع اعتراض آمیز در مدرسه فیضیه نمودند و خواستار خلع ید آقایان مجید انصاری و کشمیری از این مدرسه و اموال و املاک آن و همچنین برخورد قاطع با آنها شدند. ضمنا در این مراسم که یکی از اساتید حوزه در آن سخنرانی نمود، نشریه ای تحت عنوان «عدالت نامه» (خبرنامه داخلی طلاب کرمان) توزیع گردید. 

 


<      1   2   3   4   5      >



پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ