سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجید انصاری: توفیقی برای ما معلم اخلاق عملی است!

ارسال شده توسط یاران امام در 92/8/6:: 10:14 عصر

آقای مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور و دبیر اجرایی مجمع روحانیون مبارز در مراسم معارفه وزیر علوم، صحبت های قابل تامل و تعجب برانگیزی را در خصوص آقای توفیقی مطرح نمود. به گزارش خبرگزاری ایسنا، انصاری در این مراسم درباره آقای توفیقی که مدتی سرپرستی وزارت علوم را بر عهده داشته، گفت:

دکتر توفیقی دانشمند ارزشمند و مصداق عالم عامل و مایه افتخار جامعه علمی و دانشگاهی کشور است. بنابراین باید خدا را شکر کنیم و به خود ببالیم که دانشگاه‌ها در بستر خود توانسته‌اند چنین شخصیت‌های بزرگ، متدین و متخلقی را تربیت کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان این که در دولت خاتمی و همچنین در طول این دو ماه با توفیقی آشنایی پیدا کرده‌ایم، اظهار کرد: توفیقی برای ما معلم اخلاق عملی است و این نکته بسیار مهمی است؛ چرا که پست‌ها و مسئولیت‌ها بوده و خواهد بود، اما آنچه که ماندگار است نام نیکی است که برخواسته از اخلاق خالص و جوهره دین است. اخلاقی که گم شده دوران ما در سطوح گسترده‌یی است.

انصاری افزود: حتی در نظام جمهوری اسلامی که نظامی افتخارآمیز است عنصر اخلاق به ویژه در امور سیاسی آن گونه که شایسته نام ایران و نظام است، رعایت نمی‌شود، بنابراین گوهر‌های تابناکی که اصول اخلاقی را مدنظر داشته‌اند و هیچ چیز باعث نمی‌شود که از دایره اخلاق خارج شوند، بسیار ارزشمند و الگوهای عملی ما هستند.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم معارفه است نه تودیع چرا که در واقع ما در این مراسم می‌خواهیم از دکتر توفیقی تجلیل و تقدیر کنیم و او را گرامی بداریم، چرا که جامعه دانشگاهی و دولت از وجود پرفیض وی استفاده خواهد کرد.

حال چند سوال از جناب انصاری:

شما که با صداقت! می گویید: توفیقی برای ما معلم اخلاق عملی است! خوب نیست با همین صداقتی که دارید! معلم اخلاق نظری تان را هم معرفی کنید؟! راستی چرا معلم اخلاق عملی تان از یک طرف در قضایای فتنه 88 حضور فعالی دارد ولی از طرف  دیگر هنگام سرپرستی اش در وزارت علوم برای رسیدن به قدرت، موضع سکوت اختیار می کند؟ چرا ایشان با برخی از افراد قبل از سرپرستی اش علنی ملاقات می کند ولی با همین افراد در زمان سرپرستی اش مخفیانه دیدار می نماید؟! آیا چنین وضعی دورویی نمی باشد؟ آیا دورویی جزو اخلاق عملی تان می باشد؟! حالا که شما لباس روحانیت بر تن دارید، بهتر نیست معیار و ملاک خود را برای انتخاب معلم اخلاق عملی تان اعلام کنید؟!





پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ