سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اصلاح طلبی یعنی برپایی عزا و اقامه نماز جماعت در ملک غصبی!

ارسال شده توسط یاران امام در 92/1/28:: 1:19 عصر

 

مراسمی بمناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دفتر سید محمد خاتمی با حضور برخی از چهره های اصلاح طلب برگزار گردید. سایت بازتاب امروز در مطلبی تحت عنوان "در مراسم شهادت حضرت زهرا در دفتر خاتمی چه گذشت؟" اقدام به انتشار عکس ها و توضیحاتی در خصوص این مراسم نمود.

یکی از خوانندگان سایت بازتاب امروز در کامنتی ذیل این مطلب چنین نوشت:

این دفتره شخصیه یا کاخ ؟
(
به برخی تصاویر از جمله تصویر حضور بانوان دقت شود  )
هزینه های دفتر شخصی ایشون که الان پست رسمی نداره از کجا تامین میشه؟

حال از آنجا که مصلحت حضرات اصلاح طلب در عدم پاسخگویی به این نوع پرسش هاست، ما از این باب که دانستن حق مردم است! لازم دیدیم به این پرسش ها پاسخ دهیم:

اولا این دفتر یک کاخ مصادره ای بزرگ، واقع در منطقه جماران – خیابان یاسر است و دوما این کاخ متعلق به بنیاد مستضعفان می باشد که بطور موقت در اختیار دفتر حضرت امام(ره) قرار گرفته است!

در این که دفتر امام(ره) این ملک را بطور نامشروع و رایگان به آقای خاتمی واگذار نموده هیچ شکی نیست و جای تعجب هم نمی باشد! چرا که این ملک در اختیار دفتر امام(ره) و سرپرستی این دفتر هم بعهده آقای محمد علی انصاری می باشد و از آنجا که آقای انصاری عضو مجمع روحانیون مبارز است، با سوء استفاده از اختیارات خود، این ملک را در اختیار آقای خاتمی(رئیس شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز) قرار داده است. در واقع آقای محمد علی انصاری خواسته به رئیس حزب سیاسی اش خوش خدمتی بکند!

البته ما(یاران امام) قبلا در نامه ای سرگشاده خطاب به آقای محمد علی انصاری که حاوی پرسش هایی از ایشان بود، این موضوع را مورد سوال قرار دادیم که ایشان هم تا امروز پرسش های ما را بی پاسخ گذاشتند تا پایبندی خود را به شعار پاسخگویی به نحو احسن نشان دهند!

اما تعجب ما در اینجا از جناب آقای فروزنده(سرپرست بنیاد مستضعفان) می باشد که چرا نسبت به این موضوع سکوت کرده اند و اقدامی قاطع در جهت گرفتن این ملک که متعلق به آن بنیاد است، انجام نمی دهند. آیا درست است که این ملک متعلق به بیت المال، امروز در اختیار شخصی باشد که آن را تبدیل به کانون جلسات اصحاب فتنه کرده است؟ آیا با این کار فردا شرمنده امام(ره) و شهدا نخواهیم بود؟ امیدواریم آقای فروزنده هر چه سریعتر اقدام به برگرداندن این ملک به بنیاد نمایند تا روح امام(ره) و شهدا هم از این اقدام شاد شوند.

چند جمله هم با آقای خاتمی:

شما که به تعبیر آقای دعایی حجت دینداری اصلاح طلبان هستید! بنا بر کدام حجت دینی در ملکی که در آن تصرف نامشروع کرده اید، اقامه نماز و عزا می کنید؟ مگر شما روحانی نیستید! پس چرا برخلاف موازین شرع عمل می کنید؟! فقط می توان گفت: وای بر کسانی که حجت دینداری شان این گونه است!

اما آقای خاتمی طنز قصه اینجاست که در صحبت های مکرر خود می گویید: عرصه فعالیت برای ما محدود است و فضا باید باز شود! بهتر است، قدری صادق باشید و بگویید آخر این چه محدودیتی است که شما و دوستان سیاسی تان در سال 88 در قامت یک جریان برانداز ظاهر شدید و هر اقدام ساختارشکنانه ای را که خواستید، انجام دادید و نظام اسلامی را محکوم به ظلم و جنایت کردید و آرمان های والای امام(ره) را زیر سوال بردید و بجای این که محاکمه شوید و به مجازات اعمال ضد انقلاب گونه خود برسید، آزادانه در ملک متعلق به بیت المال می گویید: فضا را برای ما باز کنید! و آزادی های ما را بیشتر کنید! آیا از این حرف هایی که می زنید، خودتان شرم نمی کنید! در کدام نظام سیاسی در دنیا اگر جریانی دست به اقدامات براندازانه بزند، جایش در زندان و مجازاتش شدیدترین مجازات نیست؟ در هر کشوری در دنیا اگر یک جریان سیاسی در مسیر براندازی حرکت کند با آن به شدیدترین وجه ممکن برخورد می کنند.

حال فرض کنید شما شهروند کشور دیگری، مانند کشورهای غربی بودید و بعنوان یک جریان سیاسی در آنجا دست به اقداماتی مشابه سال 88 می زدید، آیا الان جایتان در آن کشورها زندان نبود؟ آیا با شما و جریانتان در هر کشوری که بودید با اشد مجازات برخورد نمی کردند؟ آقای عزیز شما و دوستانتان در نظام اسلامی محدود که هیچ بلکه بیش از حد آزاد هستید و بخاطر همین طلبکار شده اید و با جسارت تمام در ملک متعلق به نظام اقدام به زیر سوال بردن نظام می کنید و با پرویی هم مدعی می شوید، عرصه برای ما تنگ است و فضا را برای مان باز کنید! در پاسخ به این حرف جنابعالی باید گفت: شما که اسم امام(ره) را به یدک می کشید ولی عمل و گفتارتان بخوبی نشان می دهد که دیگر به رسم ایشان اعتقادی ندارید! مگر رسم امام(ره) را در برخورد قاطع با کسانی که دست به اقدامات ساختارشکن و براندازانه می زدند، فراموش کرده اید! پس بهتر است از رافت نظام اسلامی بیش از این سوءاستفاده نکنید!

 


بالاترین فضیلت حضرت زهرا(س) از دیدگاه امام خمینی(ره)

ارسال شده توسط یاران امام در 92/1/24:: 10:41 عصر


 

من راجع به حضرت صدیقه ـ سلام اللّه‏ علیها ـ خودم را قاصر می‏دانم که ذکری بکنم، فقط اکتفا می‏کنم به یک روایت که در کافی شریفه است و با سند معتبر نقل شده است و آن روایت این است که حضرت صادق ـ سلام‏اللّه‏ علیه ـ می‏فرماید: فاطمه ـ سلام‏اللّه‏علیها ـ بعد از پدرش 75 روز زنده بودند در این دنیا، بودند و حزن و شدت برایشان غلبه داشت و جبرئیل امین می‏آمد خدمت ایشان و به ایشان تعزیت[1]عرض می‏کرد و مسائلی از آینده نقل می‏کرد.[2]

ظاهر روایت این است که در این 75 روز مراوده‏ای[3]بوده است؛ یعنی، رفت و آمد جبرئیل زیاد بوده است و گمان ندارم که غیر از طبقه اول از انبیای عظام درباره کسی این طور وارد شده باشد که در ظرف 75 روز جبرئیل امین رفت و آمد داشته است و مسائل را در آتیه‏ای که واقع می‏شده است، مسائل را ذکر کرده است و آنچه که به ذریه[4]او می‏رسیده است در آتیه، ذکر کرده است و حضرت امیر هم آنها را نوشته است، کاتب وحی بوده است حضرت امیر، همان طوری که کاتب وحی رسول خدا بوده است ـ والبته آن وحی به معنای آوردن احکام، تمام شد به رفتن رسول اکرم ـ کاتب وحی حضرت صدیقه در این 75 روز بوده است. مسئله آمدن جبرئیل برای کسی یک مسئله ساده نیست.

خیال نشود که جبرئیل برای هر کسی می‏آید و امکان دارد بیاید، این یک تناسب لازم است بین روح آن کسی که جبرئیل می‏خواهد بیاید و مقام جبرئیل که روح اعظم است، چه ما قائل بشویم به اینکه قضیه تنزیل، تنزل جبرئیل، به واسطه روح اعظم خود این ولی است یا پیغمبر است. او تنزیل می‏دهد او را و وارد می‏کند تا مرتبه پایین یا بگوییم که خیر، حق تعالی او را مأمور می‏کند که برو و این مسائل را بگو. چه آن قسم بگوییم که بعض اهل نظر می‏گویند و چه این قسم بگوییم که بعض اهل ظاهر می‏گویند، تا تناسب ما بین روح این کسی که جبرئیل می‏آید پیش او و بین جبرئیل که روح اعظم است نباشد، امکان ندارد این معنا و این تناسب بین جبرئیل که روح اعظم است و انبیای درجه اول بوده است مثل رسول خدا و موسی و عیسی و ابراهیم و امثال اینها، بین همه کس نبوده است، بعد از این هم بین کسی دیگر نشده است. حتی درباره ائمه هم من ندیده‏ام که وارد شده باشد این طور که جبرئیل بر آنها نازل شده باشد، فقط این است که برای حضرت زهرا ـ سلام اللّه‏ علیها ـ ست که آنکه من دیده‏ام که جبرئیل به طور مکرر در این 75 روز وارد می‏شده و مسائل آتیه‏ای که بر ذریه او می‏گذشته است، آن مسائل را می‏گفته است و حضرت امیر هم ثبت می‏کرده است. و شاید یکی از مسائلی که گفته است، راجع به مسائلی است که در عهد ذریه بلند پایه او حضرت صاحب ـ سلام اللّه‏ علیه ـ است، برای او ذکر کرده است که مسائل ایران جزو آن مسائل باشد، ما نمی‏دانیم، ممکن است.

در هر صورت من این شرافت و فضیلت را از همه فضایلی که برای حضرت زهرا ذکر کرده‏اند ـ با اینکه آنها هم فضایل بزرگی است ـ این فضیلت را من بالاتر از همه می‏دانم که برای غیر انبیا ـ علیهم السلام ـ آن هم نه همه انبیا، برای طبقه بالای انبیا ـ علیهم السلام ـ و بعض از اولیایی که در رتبه آنها هست، برای کس دیگر حاصل نشده. و با این تعبیری که مراوده داشته است جبرئیل در این هفتاد و چند روز، برای هیچ کس تاکنون واقع نشده و این از فضایلی است که از مختصات حضرت صدیقه ـ سلام اللّه‏ علیها ـ است. (صحیفه امام - جلد20)

 

..................................................................................................

1 - سوگواری.

2 - اصول کافی، ج 1، ص 457، ح 1.

3 - رفت و آمد.

4 - فرزندان.

 


صداقت را از سید محمد خاتمی بیاموزید!

ارسال شده توسط یاران امام در 92/1/18:: 4:37 عصر

 

وب سایت سید محمد خاتمی مورخ 13 فروردین 1392 در خصوص دیدار نوروزی با آقای خاتمی، اطلاعیه ای را به شرح ذیل منتشر نمود:

سید محمد خاتمی دیدار نوروزی ندارد

در روزهای اخیر پیامک‌های گسترده‌ای در خصوص دیدار نوروزی با رئیس جمهور سابق کشورمان در دفتر ایشان، منتشر شده و در برخی از این پیامک‌ها خبر از اتخاذ مواضع سیاسی و انتخاباتی از سوی خاتمی داده شده است.
در پی انتشار گسترده پیامک‌هایی مشکوک و همچنین اطلاع رسانی وسیع در برخی شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در خصوص دیدار نوروزی با سید محمد خاتمی در روز 17 فروردین، دفتر رئیس‌جمهوری سابق ایران توضیحاتی را منتشر کرد. متن توضیحات دفتر سید محمد خاتمی بدین شرح است:

در روزهای اخیر پیامکهای متعددی در خصوص دیدار نوروزی با رئیس جمهوری سابق ایران در دفتر ایشان منتشر شده و در برخی از این پیامکها خبر از اتخاذ مواضع سیاسی و انتخاباتی از سوی سید محمد خاتمی داده شده است.  
به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند دیدار نوروزی جناب آقای سید محمد خاتمی با اقشار مختلف مردم سالهای گذشته در جمعی معدود در دفتر ایشان برگزار می‌شد که امسال به دلیل قرار گرفتن در ایام فاطمیه و احترام به این روزهای عزیز دیدار عمومی برگزار نمی‌شود.
دفتر سید محمد خاتمی، همچنین با مشکوک خواندن این پیامکها و تبلیغات صورت گرفته در خصوص دیدار نوروزی با جناب آقای سید محمد خاتمی که متاسفانه توسط بعضی خیرخواهان ناآگاه و مغرضان آگاه به آن دامن زده می شود، تاکید می‌کند که تنها مجرای رسمی اطلاع رسانی درباره اخبار و برنامه‌ دیدارها و مواضع رئیس جمهوری سابق کشورمان، سایت رسمی و دفتر ایشان می‌باشد.

حال روز 17 فروردین فرا رسید و بر خلاف اطلاعیه صادر شده، سایت هایی نظیر بازتاب امروز و جرس، خبر از دیدار عمومی نوروزی سید محمد خاتمی در دفترش دادند!

جالب است سایت های بازتاب امروز و جرس(وابسته به بخش خارجی جریان فتنه) برای ماله کشی بر اتفاق پیش آمده و توجیه دروغ از آب در آمدن اطلاعیه دفتر آقای خاتمی، چنین نوشتند: این(دیدار) در حالی است که دفتر رئیس جمهوری سابق ایران در واکنش به انتشار پیامک های گسترده در فضای مجازی و اعلام "دعوت عمومی " از دوستداران برای دیدار نوروزی، انجام هر گونه "دیدار عمومی" به بهانه اتخاذ مواضع سیاسی و انتخاباتی را تکذیب کرده بود.

این توجیه ناشیانه توسط این سایت ها در حالی مطرح می شود که در اطلاعیه صادر شده توسط دفتر سید محمد خاتمی، درباره علت لغو دیدار نوروزی او چنین آمده است: به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند دیدار نوروزی جناب آقای سید محمد خاتمی با اقشار مختلف مردم سالهای گذشته در جمعی معدود در دفتر ایشان برگزار می‌شد که امسال به دلیل قرار گرفتن در ایام فاطمیه و احترام به این روزهای عزیز دیدار عمومی برگزار نمی‌شود.

همانطور که از اطلاعیه دفتر سید محمد خاتمی مشخص است، علت لغو دیدار عمومی نوروزی آقای خاتمی به دلیل قرار گرفتن در ایام فاطمیه و احترام به این روزهای عزیز است!! که البته ایشان هم برخلاف اطلاعیه ای که صادر کرده بود و به نحو احسن با صداقت تمام! حرمت این ایام را با مجلس شاد و پرنشاطی که دیروز در دفتر کارش برپا نمود، نگه داشت!

لقمان حکیم را گفتند ادب از که آموختی، گفت از بی ادبان. در اینجا هم باید گفت: صداقت از که آموزیم، از سید محمد خاتمی! 

 


   1   2      >



پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ