سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دعوت از یک روحانی نما برای تملق گویی نزد هاشمی رفسنجانی!

ارسال شده توسط یاران امام در 91/11/13:: 11:7 عصر

ساختمان مجمع تشخیص مصلحت نظام این روزها شاهد دیدارهای مختلف و هدفمند آقای هاشمی رفسنجانی می باشد، در یکی از این دیدارها که چند روز پیش تحت عنوان دیدار جمعی از اصحاب رسانه و خبرگزاری ها با آقای هاشمی رفسنجانی برگزار گردید، شاهد یک جلسه سازماندهی شده با حضور جمعی از فعالین رسانه ای جریان اصلاحات بودیم.

حواشی این جلسه و صحبت های خاص آقای هاشمی توسط برخی از سایت ها و خبرگزاری ها منتشر گردید که شاه بیت آن در یک جمله:  دعوت از هاشمی برای حضور در انتخابات بود.

یکی از نکات جالب این دیدار دعوت از حمید رضا سلیمانی (روحانی نمای فعال در جریان فتنه) بعنوان یکی از سخنرانان جلسه بود که سایت جهان نیوز در خصوص وی چنین گزارش داده است:

 

 یکی از سخنرانان که روحانی هم بود خطاب به هاشمی گفت: اگر یک مجتهد سیاسی در مملکت باشد؛ آن شما هستید. شما عزیزتر از همیشه‌اید... آن آبرویی که به دست آورده‌اید اگر در جایی باید خرج شود؛ همینجاست... آنها هرچقدر می‌بایست شما را بزنند، زده‌اند. آن از نحوه برخورد با خانواده، آنهم از برخورد با خود شما... در تلویزیون هم که واژه انتخابات آزاد را که شما گفته‌اید در کنار ولیعهد قرار می‌دهند.
امروز روحانیت سیاسی کشور در یک جمع قلیل خلاصه می‌شود. آن 5، 6 نفر بیایند یک مجمع تشکیل بدهند. آقای خاتمی، آقای سیدحسن خمینی، آقای ناطق، آقای عبدالله نوری، جنابعالی و آقای روحانی. اینها باید اعلام کنند که در انتخابات شرکت می‌کنیم و از بین ما یکی می‌آید.

  "امروز از دکتر مهدی خزعلی یاد می‌کنم". این جمله‌ای بود که یک نفر در مقابل هاشمی بیان کرد و در ادامه گفت: "اعتدال" حلقه گمشده سیاست امروز ایران است. شرایط کشور ما به دوران جنگ می‌ماند و مردی را می‌طلبد از جنس "سردار سازندگی"!

تملق گویی این شخص کاملا از صحبت هایش مشخص و آشکار می باشد، حال خوب است برای شناخت حمید رضا سلیمانی نگاهی به برخی از سوابق و تصاویر وی داشته باشیم:

برخی از سوابق:

1 – عضو ستاد روحانیون میرحسین موسوی

2 – از اعضای فعال سرای اهل قلم(وابسته به مهدی خزعلی)

3 – از حامیان و فعالین جریان فتنه در فضای مجازی

4 – همکاری با معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران

5 – جزو بازداشت شدگان سرای اهل قلم

 

برخی از تصاویر:

 

 


تصاویر حضرت امام(ره) در نوفل لوشاتو

ارسال شده توسط یاران امام در 91/11/11:: 3:33 عصر


آشکار شدن چهره واقعی هاشمی برای یکی از یارانش!

ارسال شده توسط یاران امام در 91/11/10:: 2:58 صبح

 

رئیس ستاد مردمی حمایت از هاشمی در انتخابات 84، وی را تهدید به افشاگری کرد.

محمدمهدی امامی ناصری مدیرمسئول روزنامه «مغرب» در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اعلام کرد که به زودی انتشار مجدد این روزنامه را با تغییر تیم و با رویکردی شفاف‌تر از سر می‌گیرد.

وی همچنین خاطر نشان کرد که این روزنامه در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به عنوان ارگان مطبوعاتی یکی از کاندیداهای مطرح و به عنوان منتقد دولت به عنوان یکی از اضلاع انتخابات آینده عمل خواهد کرد.

وقتی زندان بودم، هاشمی هیچ سراغی از ما نگرفت/ هاشمی خانواده اش را بر همه ترجیح می دهد


خبرنگار فارس از مدیرمسئول روزنامه «مغرب» که در انتخابات ریاست جمهوری 84 ریاست «ستاد مرکزی حمایت مردمی از سردار کبیر ایران» را بر عهده داشت، سؤال کرد آیا در انتخابات آتی نیز از هاشمی رفسنجانی یا نامزد مورد نظر وی حمایت می کند؟

 

امامی ناصری که در روزهای اخیر بعد 120 روز بازداشت آزاد شده، پاسخ داد: نسبت به رفتار هاشمی در دوره بازداشتم انتقاد جدی دارم و توقع داشتم به عنوان مدیر روزنامه «فرهنگ آشتی» که حتی بیشتر از فرزندش برای او فعالیت کردم، در این ایام، به خانواده من توجه می کرد.

وی در پایان با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی ثابت کرد که خانواده‌اش را بر هر چیزی حتی اهداف و آرمان‌ها ترجیح می دهد، هشدار داد چنانچه هاشمی رفتار خود را اصلاح نکند، ناگفته‌هایی که از وی دارد منتشر خواهد کرد.

گفتنی است امامی ناصری سال 84 در اطلاعیه‌ای به عنوان رئیس ستاد مرکزی حمایت مردمی از هاشمی رفسنجانی، هاشمی را توانمندترین، با تجربه ترین، مقبول‌ترین و با هوش‌ترین چهره سیاسی کشور جهت حل مشکلات خوانده بود.

 


<      1   2   3   4   5      >



پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ