سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا چهره های شاگردان درس سید حسن خمینی را نشان نمی دهند؟!

ارسال شده توسط یاران امام در 91/11/20:: 7:12 عصر

 

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران در دو مرحله اقدام به انتشار گزارش تصویری از درس خارج اصول حجت الاسلام سید حسن خمینی نمود و یک مرحله هم بمناسبت میلاد پیامبر اعظم(ص) فیلم سخنرانی ایشان را در ابتدای کلاس درس منتشر کرد.

مرحله اول انتشار عکس ها در سایت جماران (مورخ 1391/2/21):

 

مرحله دوم انتشار عکس ها در سایت جماران (مورخ 1391/11/14):

 

فیلم سخنرانی حجت الاسلام سید حسن خمینی هم مورخ 1391/11/14 در سایت جماران منتشر گردید.

حال چند سوال از اقدام سوال برانگیز سایت جمارن در خصوص انتشار این عکس ها و فیلم سخنرانی:

1 – چرا چهره های شاگردان حجت الاسلام سید حسن خمینی در عکس ها نشان داده نشده است؟!

2 – چرا عکس ها از پشت سر شاگردان ایشان تهیه و منتشر گردیده است؟!

3 – اگر چند تصویر هم بصورت گزینشی چهره چند نفر از شاگردان ایشان را نشان داده، پس چرا در همین تصاویر چهره بقیه شاگردان تار و نامشخص شده است؟!

4 – چرا در فیلم سخنرانی ایشان که 31 دقیقه می باشد، چهره های شاگردان ایشان نمایش داده نمی شود؟

5 – چه معما و رازی در این کار نهفته است؟!

یک پیشنهاد برای حل این معما:

به خبرگزاری ها و سایت های خبری پیشنهاد می گردد، همانطور که از دروس برخی از علماء و فضلاء حوزه علمیه گزارش تصویری تهیه و منتشر می کنند، لطفا برای حل این معما یک گزارش تصویری هم از درس حجت الاسلام سید حسن خمینی تهیه و منتشر کنند!

 


تصاویر اقامه نماز سید حسن خمینی بر پیکر مرحوم حسن حبیبی؟!

ارسال شده توسط یاران امام در 91/11/18:: 10:40 صبح

این تصاویر مربوط به اقامه نماز بر پیکر مرحوم دکتر حسن حبیبی در حرم مطهر امام خمینی(ره) می باشد که اقامه نماز بر پیکر وی را حجت الاسلام سید حسن خمینی بر عهده داشت.

حال با دقت به این تصاویر توجه کنید!


هتک حرمت حضرت امام(ره) توسط مشاور ارشد مهدی کروبی

ارسال شده توسط یاران امام در 91/11/15:: 5:18 عصر

 

مجتبی واحدی (مشاور ارشد مهدی کروبی و عنصر وابسته به موسوی خوئینی ها) در مقاله اخیر خود تحت عنوان آقای نوری زاد! چه خوب شد انقلاب کردیم، با زیر سوال بردن انقلاب اسلامی نسبت به حضرت امام(ره) چنین اظهار نظر نمود:   ایرانیان  تصور می کردند کشورشان در تحولات جهانی و تصمیم گیری های داخلی از استقلال کافی بر خوردار نیست ـ و برای این تصور خود دلایلی هم داشتند ـ  لذا  به دنبال روحانی سالخورده ای به راه افتادند که او را مظهر  ایستادگی در برابر  زورگوها و وابستگان می دانستند...اما همه آن تلاش ها تقریباً بی حاصل ماند.

حال سخن ما با مدعیان خط امام(ره):

کسانی که خود را پیرو امام(ره) می دانید و نام ایشان را به یدک می کشید! چشم خود را باز کنید و دست پروده های خود را ببینید که چگونه هتاکانه امام(ره) و انقلاب اسلامی را زیر سوال می برند. امروز خیلی از تربیت یافته گان مکتب فکری - سیاسی شما، مانند: علی افشاری، مجتبی واحدی، فاطمه حقیقت جو، اردشیر امیر ارجمند، فریبا داودی مهاجر، محسن کدیور، محسن سازگارا، اکبر گنجی و... با حمایت آمریکا و انگلیس در خدمت جریان شما در خارج کشور می باشند و بخوبی خود واقعی شما را که در داخل کشور بخاطر منافع تان مخفی کرده اید، آشکار می سازند! بله، اینان فرزندان تربیت یافته شما هستند که امروز بصورت آشکار با دشمنان قسم خورده امام(ره) و انقلاب هم پیمان و همراه شده اند! و بعنوان فعال بخش خارجی جریانتان و سنخگوی شما در خدمت دولت آمریکا و رسانه های آنان می باشند! البته از اینان توقعی غیر از این نیست، چرا که در بستر تربیتی شما اگر غیر از این می شدند، تعجب آور بود!

می دانیم که خودتان هم از تربیت چنین فرزندانی خشنود می باشید و برای همین از آنها تبری و بیزاری نمی جویید! ولی ای کاش ذره ای شرم و حیا داشتید و دیگر اسم امام(ره) را بر زبان نمی آوردید و صادقانه با اسم و رسم واقعی خودتان به میدان می آمدید!

 


<      1   2   3   4   5      >



پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ