سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آقای انصاری آیا پاسخگویی موقعیت شما را به مخاطره می اندازد؟!

ارسال شده توسط یاران امام در 91/3/17:: 7:0 عصر

 

بیش از ده روز است که از انتشار نامه سرگشاده وبلاگ شاخص؟ خطاب به آقای محمد علی انصاری می گذرد ولی متاسفانه پاسخی را از ایشان دریافت نکرده ایم. از آنجا که آقای انصاری خود را خادم خانه امام و فدایی امام می داند این گونه عملکردی چنین ارادتی را به حضرت امام(ره) زیر سوال می برد!

جناب آقای انصاری! مگر فرمایش حضرت امام خمینی(ره) را از یاد برده اید که فرمودند: جامع? فردا، جامع? ارزیاب و منتقدی خواهد بود و مگر منش و رفتار امام(ره) را فراموش کرده اید که به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و رهبر امت اسلامی در بالاترین جایگاه و موقعیت و با تمام مشغله هایی که داشتند، هیچ گاه از این اصل اساسی غافل نبودند، و به هیچ عنوان اجازه نمی دادند که مشغله ها مانع از پاسخگویی ایشان به سوالات گردد، تا جایی که وقتی یک دانش آموز چهارم دبستانی و یا جمعی از دانش آموزان دبستانی نامه ای محبت آمیز به امام(ره) می نویسند با این پاسخ امام(ره) مواجه می شوند که : فرزندان عزیزم! نام? محبت‏آمیز شما را قرائت کردم. کاش شما عزیزان مرا نصیحت می‏کردید که محتاج آنم.

حال چگونه است، شما که اسم امام را به یدک می کشید خود را پاسخگو نمی دانید! البته نکته ظریفی هم وجود دارد و آن اینکه شاید عدم پاسخگویی شما به معنای تایید مطالب مطرح در نامه می باشد.

وبلاگ شاخص؟ همانگونه که در نامه خود به آقای محمد علی انصاری وعده داده بود قصد دارد در چند روز آینده نامه بعدی خود را خطاب به ایشان منتشر کند.

 


آقای انصاری از کدام امنیت، مسئولیت و الویت سخن می گویید...

ارسال شده توسط یاران امام در 91/3/12:: 4:0 صبح

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خرسند بودیم که  فرزندان پیر جماران  زینت بخش مراسم امسال خواهند بود، اما متاسفانه دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) چنین عنوان داشت: بهتر است مراسم بزرگداشت حضرت امام را برای همیشه تاریخ منحصر به امام برگزار کنیم و اولویت دیگری را وارد برنامه نکنیم  و من نیز مسئولیت این کار(مراسم تشیع پیکر شهدا در روز 14 خرداد) را نمی‌توانم بپذیرم.

جناب آقای انصاری ! قطعا به این نکته توجه دارید که حضرت امام با همه جایگاه و عظمتی که داشتند شهدا را در الویت قرار داده بودند و آنها را مقتدا و رهبر خویش می دانستند، حال که شما خود را خادم خانه امام می نامید چگونه است که راهی غیر از راه ایشان را برگزیده اید؟!!

مگر امام شهیدان نفرمودند که : رهبر ما آن طفل دوازده ساله‏ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم ما بزرگتر است، با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید. (صحیفه امام – جلد 14) پس فدایی امام فأین تذهبون.

خادم خانه امام! قرارنیست که پیکر مطهر شهدا در برنامه جداگانه ای در عرض برنامه سالگرد امام(ره) تشییع شوند، بلکه شهدا می خواهند همراه و همصدا با مردم در مراسم پیر و مرادشان شرکت کنند، و این احتیاج به مسئولیت و اجازه شما و امثال شما ندارد، بلکه این کار توفیق می خواهد که خدا آن را نصیب هر کس نمی کند، مسئولیت این کار را تمام زائران و همه کسانی که دلشان به عشق خمینی کبیر می تپد به عهده خواهند گرفت و به آن افتخار خواهند کرد. اینان زائران خمینی اند که بعد از بیست و اندی سال می خواهند در جوار پیر و مرداشان آرام گیرند و با مقتدای خود در مراسم ارتحال امام شهیدان تجدید بیعت کنند.

خادم شهدا! آیا می دانید که شهیدان در هر کجا حضور پیدا کنند وجودشان رسوا کننده نفاق و خائنین به امام و انقلاب است، بگذارید آنها بیایند تا رسوا شود هر که در او غش باشد...

شهدایی که در پیشگاه خداوند عند ربهم یرزقون اند و به تعبیر امام شهیدان که فرمود: خون شهیدان انقلاب و اسلام را بیمه کرده است، حال چگونه است که شما پیکر مطهر آنان را که با مرگ سرخ خود امنیت ما را رقم زدند و وجودشان درهر کجا تضمین کننده امنیت است را به بهانه دغدغه امنیت و نظم مراسم نمی پذیرید، نکند وجود آنها امنیت شما و دوستانتان را به خطر می اندازد؟ که حتی حاضر می شوید با ذکر مقدس صلوات آنها را از زیارت امام شان محروم کنید. فأین تذهبون!

شهدا که خود این جایگاه را به شما داده اند آیا خودشان نمی توانند در این مراسم جایگاهی داشته باشند؟

چگونه است افرادی که تا دیروز مخل امنیت بودند با کمال امنیت در جایگاه ویژه مراسم دعوت می شوند اما شما در مورد شهدایی که می خواهند بر روی دستان هزاران عاشق خمینی در مراسم حضور یابند، می گویید:  مراسم مربوط به حضرت امام است و دغدغه حضور مردم و امنیت و برگزاری منظم مراسم و آسایش شرکت کنندگان را داریم؟

جناب آقای انصاری! آنان که به حسین بن علی(ع) اقتدا کردند و با مرگ سرخ خود امنیت را به ما ارزانی داشتند چه شده که بعد از بیست و اندی سال از پیکر پاک آنها احساس نا امنی می کنید، آنان همان بودند که هستند، نکند شما تغییر کرده اید؟! و چه زیبا سید شهیدان اهل قلم فرمود: پندار ما این است که شهدا رفته اند و ما مانده ایم، اما حقیقت این است که شهدا مانده اند و زمان، ما را با خود برده است.

اماما نیستی تا ببینی که فرزندان خسته ات که از سوم خرداد در راهند و به عشق حضور در مراسمت  لحظه شماری کرده اند و خود دلتنگ آنها بودی آنجا که گفتی : از خداوند می خواهم مرا در کنار شهدای جنگ تحمیلی بپذیرید آنان آمدند، ولی در نبودنت خادم خانه ات با صلوات در را به روی آنان بست!!!  

فدایی امام! امیدواریم سوالات ما را همانند نامه قبلی که در وبلاگ «شاخص؟» منتشر کردیم بی پاسخ نگذارید که عدم پاسخگویی شما مهر تاییدی بر مطالب ماست.

 


نامه سر گشاده خطاب به محمد علی انصاری

ارسال شده توسط یاران امام در 91/3/6:: 9:0 عصر

به نام حیّ داور

جناب آقای محمد علی انصاری

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز و سرپرست آستان حضرت امام خمینی(ره)

شما در نشست خبری اخیر خود که در محل ستاد بزرگداشت امام خمینی (ره) برگزار شد مطالبی را بیان کردید که باعث ایجاد پرسش های زیادی گردید، «وبلاگ شاخص؟» که سر لوحه حرکتش، پرسشگری می باشد قصد دارد به دور از افراط و تفریط سوالات خود را در با ارتباط با مطالب مطرح شده از جانب شما بیان نماید، حال از شما می خواهیم با تأسی به سیره بزرگان دین سوالات ما را بی پاسخ نگذارید امیدواریم که این گونه گفتگو ها و پرسش و پاسخ ها بتواند باعث آگاهی بخشی و شفافیت بیشتر در عرصه سیاسی گردد.

جناب آقای انصاری! شما برای صحت فرمایشات خود در رابطه با نمادهای بکار رفته در حرم مطهر صحبت مقام معظم رهبری با یادگار امام(ره) را به عنوان تاییدی بر گفته های خود عنوان کرده اید در حقیقت خواسته اید بگویید که با تایید ایشان دیگر جای بحثی باقی نمی ماند حال سوال اساسی که مطرح  می شود این است که شاخص شما در تایید یک طرح و گنبد، بیانات رهبری است اما شاخص شما در مسائل کلان مملکت بیانات مقام معظم رهبری نمی باشد؟! در حقیقت آنجا که به نفع شماست از رهبری هزینه می شود اما آنجا که جایگاه سیاسی شما در خطر است در مقابل رهبری هم می ایستید شما به عنوان عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در 29 خرداد 88 و تاکید ایشان بر نهی بر اردوکشی خیابانی و تمکین به قانون می بینیم که مجمع روحانیون با کمال وقاحت با بی اعتنایی به فرامین مقام معظم رهبری بر بیانیه خود اصرار ورزیده و مردم را دعوت به راهپیمایی کرده است حال کدام موضع شما را باید پذیرفت؟ اعمال گذشته شما چنین ارادتی را زیر سوال می برد و اینگونه تصویر می شود که سناریوی جدیدی را آغازکرده اید، چون هم اکنون به ژنرال های بدون عقبه تبدیل شده اید و درصدد یارگیری بر آمده و از نظام و رهبری در این راستا خرج می کنید.

و در جایی دیگر دایه دلسوزتر از مادر شده اید ، آنجا که گفته اید :«متاسفانه امروز دامنه اختلافات به حدی گسترده شده که به دایره اصولگرایان کشیده شده است.»

توصیه ما به شما این است که شما همان بهتر که به کار خود و جبهه بی سر و سامان خود مشغول بوده و آنرا سر و سامان دهید نه اینکه آقای خاتمی برای شرکت در انتخابات شروط تعیین کند و به مردم اینگونه القاء کند که تا وقتی شروط برآورده نشود مشروط نیز محقق نمی شود، اما به قول خودش در حرکتی غافلگیرانه ؟!! در انتخابات شرکت کرده و از این طریق می خواهد خود را در ساختار قدرت تعریف کند بلکه باز بتواند تجدید قوا کند برای پروژه بعدی ....

نمی دانیم شما با چه قصدی درصدد القای اختلاف بین جبهه اصولگرایی هستید و چرا نگران از اختلاف بین اصولگرایان، البته نکته دیگری هم وجود دارد و آن اینکه نکند شما هم در حرکتی غافلگیرانه ؟!! تغییر موضع داده اید و حال به عنوان یکی از تئوریسین های جبهه اصولگرایی آنها را دعوت به وحدت کرده و نگران از اختلاف و تفرقه در آن جبهه هستید که اگر چنین است جبهه اصولگرایی در قامت یک شاگرد حرفهای شما نصب العین خود قرار دهد ؟!! که باز اگر چنین اتفاقی هم افتاده باشد و تغییر موضعی داده باشید از سابقه ای که در جبهه اصلاح طلب از شما سراغ داریم می توانید همچون شاگردی الفبای اصولگرایی را نزد معلمان آن بیاموزید.

آقای انصاری! چرا خود و دیگران را معطل می کنید یکی به میخ و دیگری به نعل می کوبید، چه هدفی را دنبال می کنید؟ در نامه، خود را خادم خانه امامنامیده اید! بله این واقعیتی است، شما که نام امام(ره) را به یدک می کشید بایستی عواقب گفته های خود را در نظر بگیرید،آنجا که گفته اید:« ...یادگار امام از نظر علمی هم از نظر فقهی ،شعر ، هنر و تسلط بر زبان خارجی و نیز از نظر بحث های دانشگاهی و مطالعات بین المللی ، خوش تیپی و... سرآمد هستند نباید شکی باقی مانده باشد که اینان به دنبال ریاست هستند» این گونه دفاع های بد از بیت حضرت امام(ره) و شخصیتی مانند حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی باعث تضعیف بیت حضرت امام(ره) و نوعی توهین علیه شخصیت های انقلاب که در این جایگاه قرار گرفته اند می باشد، که متاسفانه در چند سال اخیر بیت مظلوم امام(ره) بیشترین آسیب را از این گونه اقدامات مبهم و قابل بررسی متحمل شده که در صورت نیاز در نامه های بعدی در این خصوص به صورت شفاف و مستند سخن خواهیم گفت. البته شاید ملاک شما برای کاندیدا شدن و شرکت در انتخابات ضعف سواد ،زشتی و... باشد که اگر چنین است اعلام بفرمایید-که تلویحاً چنین اشاره کرده اید- اما به شما توصیه می کنیم که اتفاقاً کسی باید در این جایگاه قرار بگیرد که به علم ، تقوا و دانش مدیریت آراسته باشد چون این منصب، جایگاه مهمی است .

شما در قسمتی از صحبت های خود در رابطه با شایعات مربوط به کاندیداتوری آقای حاج سید حسن خمینی عنوان کرده اید که : «جایگاه ریاست جمهوری، جایگاه بسیار مهمی است و از نظر عرف بعد از مقام معظم رهبری دومین شخصیت اجرایی و رسمی کشور محسوب می شود و خانواده امام خمینی و یادگاران امام  به تاسی از امام خمینی(ره) ، اگر مدافع مردم ، سخنگو و خدمتگذار مردم باشند برایشان بهتر و جذابتر از این است که در موضع مسئولیت و حاکمیت باشند .»

حال از شما به عنوان خادم خانه امام سوال می کنیم که امام خمینی(ره) در چه موضع و مسئولیتی مدافع و خدمتگذار  مردم بودند؟ آیا غیر از این بود که امام از موضع رهبری بهترین خدمات را انجام دادند و مگر کسی که در جایگاه ریاست جمهوری قرار می گیرد نمی تواند مدافع و خدمتگذار مردم باشد که شما چنین سخن می گویید؟ و این جایگاه را زیر سوال می برید حال با چه هدفی ،خدا می داند ؟! البته در واقع کسی که در این جایگاه قرار می گیرد مورد قبول مردم و مدافع مردم می باشد و منافع مردم را لحاظ می کند و مجری قانونی  است که مردم به آن رای داده اند و در حقیقت مردم از طریق او حقوق خود را استیفاء می کنند. اتفاقاً کسی که نماینده مردم باشد می تواند سخنگوی مردم بوده و از موضع مسئولیتی که مردم به او داده اند از حقوق آنها دفاع کرده و به آنها خدمت کند.

شما با اشاره به اخباری که در مورد کاندیداتوری حاج سید حسن خمینی مطرح است توصیه کرده اید که : طیف راست و چه چپ و چه اصلاح طلب و اصوالگرا راجع بیت امام در گفتگوهای خودشان تحلیلی نداشته باشند در حقیقت به نوعی از آنها خواسته اید که در این زمینه فکر نکنند و تحلیل آزاد ارائه ندهند و این با فضای باز و آزادی که شما از آن دم می زنید منافات دارد ،چرا در جایی که منافع تان به خطر می افتاد می خواهید فضای تحلیل و اظهار نظر را محدود کنید؟ و سوال دیگر این است که اگر در جایگاه قدرت بودید چه می کردید؟ قطعاً مجالی برای تحلیل ، نقد و اظهار نظر نمی دادید.

جناب آقای انصاری! شما در قسمتی از صحبت های خود عنوان داشته اید :«کسی که رگی از رگ نسبیه امام در وجودش باشد این مسئله بر اموری چون کسب قدرت و تلاش برای رسیدن به آن برابری و حتی برتری دارد »

خادم خانه امام! این گفته شما سوالات اساسی را به وجود می آورد که در واقع امام را زیر سوال می برد شما آیا این رگ را در وجود یکی دیگر از  یادگاران امام (آقای سید حسین خمینی فرزند مرحوم آیت الله سید مصطفی خمینی ) نمی بینید؟ اگر شما چنین شاخصی را قبول دارید ایشان با توجه به جایگاه نسبی که با امام دارد، پس برخورد قاطع حضرت امام(ره) با ایشان را چگونه تحلیل می کنید ؟

و سوال دیگر اینکه با توجه به گفته شما تفاوت قدرت از نگاه شما با امام(ره) مشخص می شود چرا که در نگاه شما قدرت امری مذموم و دنیوی قلمداد شده در حالی که امام(ره) قدرت را ابزاری برای خدمت به خلق خدا می دانست به همین دلیل امام(ره) در جایگاه رهبری جامعه به عنوان بالاترین مقام سیاسی کشور برای خدمت به مردم قرار گرفت. 

آقای انصاری عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز در قسمتی از افاضات خود فرموده اید: که چون فضای کشور برای تحلیل و نقد و اظهار نظر ، چون فضای آزاد است چه طیف راست ،چه اصلاح طلب و چه چپ و اصولگرا ممکن است در گفتگوهای خود ...

سوال مهم و اساسی این است که چرا آقای خاتمی به عنوان رییس شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز از اینکه فضای نقد و اظهارنظر در کشور بسته است، گوش فلک را کر کرده و همچنین دیگر اعضای مجمع روحانیون علی الخصوص برادر شما آقای مجید انصاری(دبیر اجرایی مجمع روحانیون مبارز)، اگر شما به چنین چیزی دست یافته اید و فضای تحلیل ، نقد و اظهار نظر را آزاد می دانید پس بهتر است که جریان اصلاح طلب را در جریان قرار دهید و افراد مجمع روحانیون را توجیه کنید تا هر از گاهی به بهانه بسته بودن فضای نقد در کشور خوراک به رسانه های خارج از کشور و معاند ندهند.

 جناب آقای انصاری! شما از وحدت ملی صحبت کرده و گفته اید : متاسفانه هر گروهی وحدت ملی را با سلیقه خود تفسیر می کند و این وحدت که برخی از آنها تفسیر می کنند عین تفرقه است ... متاسفانه باید بگویم در صحنه هایی که جامعه ما در آنها اوج بلوغ سیاسی و اقتدار خود را به نمایش می گذارد (انتخابات) گاهی از درون حماسه ملی و مردمی ، کسانی با انگیزه های خاص به وحدت ملی ضربه می زنند .

شما به عنوان عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز به مطلب بسیار مهمی اشاره کرده اید حال به این سوال پاسخ دهید که چگونه است که شما زمانی در قالب تشکل سیاسی مجمع روحانیون مبارز نتیجه انتخابات سال 88 را زیر سوال می برید بعد از آن که رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه 29 خرداد سال 88 همگان را دعوت به تبعیت از قانون و پرهیز از اردوکشی خیابانی می نمایند مع الاسف تشکل متبوع شما با بیانیه ای که برای فراخوان مردم جهت حضور در خیابان ها در 30 خرداد صادر نمود با بی توجهی نسبت به بیانات مقام معظم رهبری  به عنوان شاخص وحدت ملی قد علم کرده و مردم را دعوت به خیابان ها جهت راهپیمایی می کند.

آقای انصاری! لطفاً توجیه نفرمایید که تشکل متبوع شما در روز 30 خرداد 88 ساعت 2 بعد از ظهر اطلاعیه ای را بر روی سایت مجمع روحانیون مبارز مبنی بر لغو راهپیمایی به جهت عدم گرفتن مجوز قرار داد، در حالی که ساعت فراخوان برای راهپیمایی ساعت 4 بعد از ظهر بود و مشخص است که این نوع لغو راهپیمایی آن هم 2 ساعت قبل از برگزاری آن نوعی فرار به جلو و فریب می باشد. چرا که اطلاع رسانی همه جانبه ای جهت حضور مردم در ساعت اعلام شده انجام شده بود حال مقصود ما از بیان این مطلب اثبات عدم تبعیت و مقابله وقیحانه جریان سیاسی متبوع شما با ولایت فقیه بود، البته تعریف ما از ولایت فقیه همان تعریفی است که امام به ما آموخت . چراکه اگر شما و جریانتان تابع ولایت فقیه بودید لغو راهپیمایی را باید در روز 29 خرداد پس از نماز جمعه رهبر معظم انقلاب اعلام می نمودید.

آقای انصاری! شما در قسمتی از بیانات خود با اشاره به اتفاقات سال 89 که در مراسم ارتحال امام اتفاق افتاد بیان داشته اید که : «امیدواریم که کسی به خود این اجازه را ندهد با یک عمل خودسرانه این وحدت ملی و انسجام را برهم زند .»

اگرچه وقایعی که در مراسم ارتحال حضرت امام در سال 89 اتفاق افتاد، شایسته نبود ولی سوال این است که چگونه شما اعتراض عده ای را در یک مراسم برهم زننده وحدت ملی می دانید اما فراخوان ها و بیانیه های غیر قانونی را جهت دعوت مردم به خیابان ها به منظور اردوکشی خیابانی و ... را برهم زننده وحدت ملی نمی دانید ؟!

شما در قسمتی از صحبت های خود گفته اید : «هیچ چیز در فرهنگ و مکتب امام مهمتر از وحدت ملی نبوده است و هیچ هدفی برای امام متعالی تر از ایجاد وحدت ملی نبود حال من به عنوان خادم خانه امام از سیاست مداران می پرسم که آیا از وحدت ملی همان گونه که امام می خواستند پاسداری می شود .»

آقای انصاری! باید قبل از آن خود به این سوال پاسخ دهید: که آیا تحقق وحدت ملی چیزی غیر از پیروی از قانون و تبعیت از فرامین ولی فقیه است؟! البته کارنامه جریان متبوع شما بعد از انتخابات سال 88 در این خصوص کاملاً درخشان و تابنده می باشد.!!!

خادم ساده زیست خانه امام !!! شما در پاسخ به سوال خبرنگار شرق مبنی بر اینکه یکی از افراد موسوم به اصولگرا گفته است: برادران انصاری مغازه های اطراف حرم را به کرمانی ها واگذار کرده اند آیا این صحت دارد و یا خیر ؟ شما گفته اید: «این جو سازی ها بیشتر جنبه شخصی و عقده گشایی دارد و من اعتنایی به آنها نمی کنم....

عزیز برادر چرا اعتنا نمی کنی؟! شما که اینقدر دلسوزانه در مورد مسائل هسته ای و بحث یارانه ها اعتنا می کنید جا دارد در مورد مسائلی که مربوط به شخص خودتان واطرافیانتان است اعتنا کنید! خود خوب می دانید این سوال آدرس غلط و مطلب انحرافی می باشد، چرا که می خواهد ذهن مخاطب را فقط به این سمت ببرد که تنها سوال مهمی که در رابطه با فعالیت های مالی و اقتصادی شما و اطرافیان شما مطرح است ، واگذاری چند مغازه به همشهری های شما می باشد که ای کاش اینگونه بود...

گفته اید : «حرم امام نه متعلق به من است نه هیچ فرد دیگر و گروه خاصی. هر کس در حوزه مدیریت و کارهای جزیی و کلی حرم فعالیت می کند کمترین نسبت را با بنده دارد ...»

خادم خانه امام !چرا به راحتی دروغ می گویید و نام امام را برای منافع و مقاصد خود هزینه می کنید دوست نداریم با شما با این ادبیات سخن بگوییم ولی برای پاسداری از حریم مظلومانه امام (ره) ناگزیریم صریح و شفاف با شما سخن بگوییم.

لطفاً کمترین نسبت خود را با افراد ذیل مشخص کنید:

 1- آقای آقامیر (مدیر مالی و اداری آستان حضرت امام(ره) باجناق

 2- آقای حسن رضا زاده (مسئول تشریفات و زائرسراهای حرم حضرت امام(ره) ) داماد

3- سعید رضا زاده (مدیر عامل شرکت کشت و صنعت جماران) خواهر زاده و داماد

البته این افراد بخشی از کسانی هستند که ظاهراً کمترین نسبت را با شما دارند ولی اگر نیاز باشد افراد دیگری را که بیشترین نسبت را با شما در حرم و موسسه تنظیم و نشر دارند معرفی خواهیم کرد. این را بدانید که ماه همواره پشت ابر نخواهد ماند و حقیقت آشکار خواهد شد.

اما سوال مهمتری که ایجاد می گردد این است که شما ظاهراً افرادی چون داماد ،خواهر زاده ،باجناق و برادر را منسوب به خود نمی دانید .اگر چنین است حداقل اعلام کنید تا آنان نسبت خود را با شما بدانند ؟!

آقای انصاری! شما در جایی دیگر از مصاحبه خود در ارتباط با انتخابات مجلس و موضوع تحریم انتخابات توسط برخی از طیف های اصلاح طلب بیان داشته اید :من پاسخگوی مسائل انتخابات نیستم.

 چگونه است که شما به عنوان عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز که مهمترین تشکل سیاسی اصلاح طلب می باشد پاسخگوی مسئله انتخابات که یک امرسیاسی است نیستید ولی به راحتی در حوزه هایی (اقتصادی و هسته ای) که تخصص و تجربه لازم را در آن را ندارید اظهار نظر کرده و تعین تکلیف می کنید .

اتفاقاً شما با سابقه و عملکرد سیاسی که دارید جا دارد که در مسائل سیاسی همچون انتخابات پاسخگو باشید و نه در مسائل هسته ای و اقتصادی، البته ممکن است شما با پاسخگویی نمی خواهید باعث دلخوری دوستان سیاسی خود شوید پس بهترین کار را در عدم پاسخگویی می بینید ولو اینکه شعار شما در روزگاری پاسخگویی بوده است . پیشنهاد می کنیم وضعیت خود را با خود خود آگاهتان و خود نا خود آگاهتان مشخص کنید!!!

دبیر ستاد بزرگداشت حضرت امام (ره) شما در قسمتی دیگر از صحبت های خود به این مطلب اشاره کرده اید :

«به همه طیفهای سیاسی با هر ایده و پرچمی که به امام اعتقاد دارند، می‌گویم که باید در مراسم امام با تمام قدرت حضور داشته باشند تا ما در روز 14خرداد که تمامی رسانه‌ها و سرمداران نظامهای مختلف آن را رصد می‌کنند بتوانیم به جهانیان بگوییم ملت ایران پای امام و آرمانهای امام ایستاده و مکتب امام را با هیچ چیزی معاوضه نمی‌کند.»

شما در اینجا به مطلبی درست و کاملاً دقیق اشاره نموده اید، حال به این سوالات پاسخ دهید : آیا کسانی که در مراسم 14 خرداد سال 89 شرکت نکرده اند پای امام و آرمان های امام ایستادگی نداشتند؟ و یا مکتب امام را با چیز دیگری معاوضه کرده اند! کسانی همچون آقایان سید محمد خاتمی، مجید انصاری، موسوی خوئینی ها، موسوی لاری، محتشمی پور و... که همه آنها از اعضای شاخص تشکیل سیاسی متبوع شما هستند و همه ساله صدر نشین مراسم های 14 خرداد بوده اند و همواره داعیه دار پیروی از خط امام بوده و هستند!!!

جناب آقای انصاری! شما که دغدغه درگیر نشدن بیت امام(ره) در مسائل سیاسی را دارید و در بخشی از مصاحبه خود این مطلب را این گونه می گویید :هر کسی که فکر می کند منافع اش و منافع گروهی اش این است که خانواده امام را درگیر مسائل سیاسی کند من فکر می کنم خود ضرر کرده و در نهایت از کرده خود پشیمان خواهد شد .

در اینجا سوال ما از شما این است که چه کسانی و چه جریاناتی برای مقاصد و اهداف خاص سیاسی خود بیت امام را درگیر مسائل سیاسی می کنند ؟ شما با چه مجوزی شرعی املاک و مستغلاتی که مربوط به تشکیلات حضرت امام(ره) می باشد را در اختیار افراد خاصی مانند آقای خاتمی بعنوان رهبر سیاسی یک جریان خاص قرار داده اید؟ آیا این اقدام خود به معنی مقدمه درگیر کردن بیت امام(ره) در مسایل سیاسی نمی دانید؟ البته در مجالی دیگر به بخشی دیگر از این واگذاری ها اشاره خواهیم نمود.

آقای سید سراج الدین موسوی (بعنوان یکی از اعضای دفتر امام خمینی(ره) و از مرتبطین دفتر آقای منتظری) در مورخ 9/2/1391 در ارتباط با خبر دیدار انتخاباتی حاج سید حسن خمینی و آقای احمدی نژاد بیان داشتند که: خبر مذکور دروغ است و نیات این گونه سایت ها از این خبر سازی ها نیز معلوم است و اساسا در هفته های اخیر هیچ گونه دیداری بین آقای احمدی نژاد و حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی انجام نگرفته است... همچنان که پیش از این اعلام شده بود هر گونه خبری درباره حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی، اگر از ناحیه ایشان و یا پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران منتشر نشده باشد، فاقد اعتبار است. البته در این جا مقصود ما تکذیب فقط ملاقات یادگار امام(ره) با آقای احمدی نژاد می باشد نه مطرح شدن کاندیداتوری ایشان حال با توجه به تایید این دیدار توسط شما بعنوان یکی دیگر از اعضای دفتر امام(ره) در مصاحبه ای که داشتید، سوال مهمی که ایجاد می شود این است که چرا افرادی که خود را منسوب به امام(ره) می دانند و از طرف یادگاران ایشان صحبت می کنند در مورد یک موضوع ابتدایی سخنان ضد و نقیض می گویند و این گونه برای افکار عمومی تداعی می شود که یک نفر از اعضای دفتر امام(ره) دروغ می گوید!! آیا راه امام با دروغ گویی سازگار می باشد؟ یا این که این افراد به دروغ خود را پیرو راه امام می دانند!!!

جناب آقای انصاری فدایی امام! همانگونه که شما نیز می دانید نام جماران نامی است مقدس برای همه مستضعفان و آزدی خواهان جهان که همگان همواره امام را در جماران و با جماران دیده و شناخته اند، شایسته نیست که به نام جماران که تداعی کننده صداقت، راستی و درستی امام(ره) است، سایتی ایجاد شود که در آن مطالبی ضد و نقیض و بعضا زاویه دار مطرح گردد ( البته در بحث مطالب زاویه دار و مسئله ساز در آینده به تفصیل سخن خواهیم گفت ) و در این مجال صرفا به یکی از مطالب ضد ونقیض اشاره کردیم که خود این مطلب به تنهایی می تواند اعتبار چنین سایتی را زیر سوال ببرد و سزاوار نیست و جفای به امام(ره) می باشد که این نام مقدس با چنین بی تدبیری هایی خدشه دار شود.

قصد داشتیم در این نامه مطالبی را به عرض یادگاران حضرت امام(ره) به خصوص  جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی  برسانیم، لیکن از آنجا که این نامه بیشتر جنبه انتقادی داشت نظر جمع ما بر آن شد که به جهت حفظ قداست بیت حضرت امام(ره) در آینده نامه ویژه ای خطاب به ایشان منتشر کنیم.

در پایان امیداواریم جناب آقای انصاری به دور از روش جاری گذشته ( فرافکنی و اتهام زدن به منتقدین ) به سوالات مطروحه پاسخ منطقی و مستند ارئه نماید در غیر این صورت ما خود را مکلف می دانیم به جهت تنویر افکار عمومی و دفاع از حریم امام عظیم الشان و بیت شریف ایشان مستنداتی را در نامه های بعدی به عرض دوستداران و یاوران امام و انقلاب برسانیم.

 

والسلام علی من اتبع الهدی


<      1   2   3      >



پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ