سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرد نقابدار؟

ارسال شده توسط یاران امام در 91/4/6:: 9:0 عصر

 

این عکس مربوط به مراسم امسال عزاداری حضرت صدیقه کبری(س) می باشد که در حسینیه امام خمینی(ره) در حضور رهبر معظم انقلاب برگزار گردید. این عکس که آقایان محمد علی انصاری و مجید انصاری در آن دیده می شوند، سوالات قابل تاملی را ایجاد می کند:

1-آقای مجید انصاری بعنوان دبیر اجرایی مجمع روحانیون مبارز که بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 غایب کلیه مراسم هایی بود که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار گردید به یکباره در این مراسم حاضر شد! حال چگونه می شود فردی که تشکل متبوعش بعد از انتخابات سال 88 و حوادث پس از آن در مقابل نظام و رهبری معظم انقلاب مواضع ساختار شکنانه گرفته است بدون اعلام برائت از مواضع و عملکرد همسوی با مخالفین امام و انقلاب در این مراسم شرکت می کند؟

2-سوال مهمتر این که ایشان هنوز بر مواضع و بیانیه های مجمع روحانیون مبارز بعد از انتخابات سال 88 تاکید و اصرار دارد علی الخصوص بیانیه 1 تیرماه 1388مجمع روحانیون مبارز که در آن با القای تقلب در انتخابات، نظام را به ظلم و جنایت محکوم نمود، آیا تایید و اصرار این مواضع با این حضور همخوانی دارد؟

3-چگونه است که ایشان بعد از گذشت 3 سال از انتخابات سال 88 که مردم با بصیرت خود آنها را از حرکت های خیابانی برای رسیدن به اهدافشان نا امید کردن، در این مراسم حاضر می شود، آیا این حضور در محضر رهبر معظم انقلاب به معنای ندامت و پشیمانی از مواضع و عملکرد ساختار شکنانه گذشته می باشد؟ که اگر چنین است پس توبه نامه ایشان کجاست؟

 


نفاق نو؟!

ارسال شده توسط یاران امام در 91/4/1:: 6:0 عصر

 

مقدمه:

مقاله ای تحت عنوان «نفاق نو» در سایت جماران مورخ 30/3/1391 منتشر گردید که در قسمت پایانی این مقاله چنین آمده است: بازخوانی جریان نفاق و سرگذشت گروهک منافقین (سازمان مجاهدین خلق ایران) می‌تواند برای ما درس آموز و عبرت آور باشد، چراکه نفاق در روزگار ما روندی کُند و پنهان دارد و می‌تواند در درون ما رسوخ یابد بی‌آنکه خود از آن آگاهی بیابیم. بسیاری تندروی‌ها یا کندروی‌های برخی جریان‌های نوظهور را می‌توان بررسید و رگه‌های نفاق را در آن یافت و با تحلیل رفتارهای گذشته ایشان، آینده پیش رو را پیش‌تر دید.

از این رو توجه دوباره به این مسئله، راه‌گشای آینده? پیش روی ماست تا از آنچه در گذشته بر ما رفته است، درس بگیریم و این بار پیش از آنکه در دام آن گرفتار آییم و جمعی از «نومنافقان» را در ردیف خویش و هم دوش خود بیابیم، صف منافقان جدید را بازشناسیم.

چهره اول:

آقای محمد علی انصاری عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز که تشکل متبوعش نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال 88 را زیر سوال می برد و چنین اعلام می کند : میلیون‌ها انسان در سراسر کشور به نتایج اعلام شده این انتخابات باور و اطمینان ندارند، بلکه آن را محصول یک طرح حساب شده می‌دانند و بدان معترضنند. (بیانیه مجمع روحانیون مبارز مورخ 1تیرماه 1388)

چهره دوم:

محمد علی انصاری در قامت سرپرست آستان حضرت امام خمینی(ره) چهره دیگری در مواجه با رییس جمهور از خود نشان می دهد که تصاویر خود گویای این مطلب می باشد.(این تصاویر مربوط به بعد از انتخابات سال88 می باشد.)


شاخص انقلاب:

امام خمینی(ره): بدترین انحرف این است که انسان در ظاهر یک جوری نمایش دهد که واقعش برخلاف اوست. این نفاق است. (صحیفه امام جلد17)


 


<      1   2   3      



پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ